امیر حاتمی:

راه شهید حجازی با قدرت ادامه دارد

راه شهید حجازی با قدرت ادامه دارد

به گزارش سیاسی وزیر دفاع اظهار داشت: سردار شهید حجازی نقش بسیار پر رنگ در سازماندهی نیروهای مدافع حرم و در پیروزی های اخیر در مقابل جبهه شرک و نفاق داشت و امروز راهش با قدرت ادامه دارد.


به گزارش سیاسی به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم بزرگداشت شهید سردار حجازی با اشاره به اینکه «شهید حجازی در طول حیات پر برکتش، خویش را وقف اسلام، انقلاب اسلامی، بسیج و محور مقاومت کرده بود»، اظهار نمود: اگر فرماندهی شهید حاج قاسم و شهید حجازی در سوریه و محور مقاومت نبود آمریکا با نیابت گروه های تکفیری ریشه های اسلام و انقلاب اسلامی را در منطقه خشکانده بود.
او همینطور با اشاره به اینکه «شهید حجازی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی و بعد از آن در راه اندازی بسیج و جهاد سازندگی خویش را وقف خدمت به محروم ترین مردم کرده بود»، تصریح کرد: امروز جوانان ما الگوهای فراوانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و شهید حجازی ها پیش رو دارند که باید از آنها درس بگیرند و آموزه های آنان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
وزیر دفاع اظهار داشت: سردار شهید حجازی نقش بسیار پر رنگ در سازماندهی نیروهای مدافع حرم و در پیروزی های اخیر در مقابل جبهه شرک و نفاق داشت و امروز راهش با قدرت ادامه دارد.
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی و دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که رزمندگان ارتش و سپاه گوش به فرمان ولی امر خود با عزمی جزم در حراست از ملت و اسلام، راه شهدا را ادامه خواهند داد و دست از مبارزه تا پیروزی بر نخواهند داشت و همچون ید واحد در مقابل نظام سلطه ایستاده اند.
وزیر دفاع با تکیه بر اینکه اقتدار امروز سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران سبب امنیت کشور و بازدارندگی فعال گشته است و تحمل این نعمت برای دشمنان ایران دشوار می باشد، اظهار نمود: شکوه و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت دلیرانی است که با شاگردی در مکتب امام حسین ضد السلام قدم در مسیری نهاده اند که جز شهادت و رسیدن به قرب الهی مقصدی ندارد.
امیر حاتمی اظهار داشت: راه شهیدان حجازی و فخری زاده ها تا رسیدن حکومت جهانی بقیه الله اعظم ادامه خواهد داشت. امروز جبهه های مقاومت از ایران، سوریه، عراق، لبنان یمن، … در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی نه تنها شکست خورده و منفعل نیستند بلکه پیروز میدان و یک قدرت قابل محاسبه و تاتیر گذار محسوب می شوند.




منبع:

1400/02/05
22:46:51
5.0 / 5
1150
تگهای خبر: آمریكا , ارتش , ایران , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
سیاسی بین الملل