در مرحله اصلی تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش؛

پهپادهای انتحاری بردبلند ارتش اهداف خودرا با موفقیت منهدم كردند

پهپادهای انتحاری بردبلند ارتش اهداف خودرا با موفقیت منهدم كردند

سیاسی: در اجرای مرحله اصلی تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش، پهپادهای انتحاری برد بلند با طی مسافت 1400 کیلومتر از سواحل مکران اهداف پیش بینی شده در منطقه تمرین را با موفقیت منهدم کردند.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، بکارگیری کوادکوپترهای تاکتیکی رزمی از دیگر اهداف تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش در منطقه عمومی سمنان است. در این بخش کوادکوپترهای نیروی زمینی ارتش با رهاسازی بمبلت های کوچک با موفقیت اهداف سطحی خودرا منهدم کردند.
بکارگیری ریزپرنده تاکتیکی "زنبور بدون خلبان" برای انجام عملیات شناسایی و ارسال برخط تصاویر به مراکز کنترل و فرماندهی نیز از دیگر اقداماتی است که در این رزمایش انجام شد.
پرواز جمعی پهپادهای شرکت کننده در رزمایش با بهره بردن از هوش مصنوعی نیز از دیگر اقدامات فناورانه ای بود که در این بخش از رزمایش انجام شد.
پرواز پهپاد عمود پرواز پلیکان از روی شناورهای نیروی دریایی ارتش در آب های جنوب کشور و انجام عملیات شناسایی و گشت دریایی از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش از رزمایش بود.
نخستین تمرین مشترک و بزرگ رزم پهپادی ارتش با شرکت صدها فروند از پهپادهای عملیاتی نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش در منطقه عمومی سمنان و در نقاط مختلفی از مرزهای ایران اسلامی به مدت دو روز برگزار می گردد.
در مراحل مختلف تمرین امروز داوران و تیم های ارزیاب قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) و ستاد کل نیروهای مسلح نظارت مستقیم داشتند.



منبع:

1399/10/18
00:07:23
0.0 / 5
1228
تگهای خبر: ارتش , ایران , عمومی , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
سیاسی بین الملل