دستگیری ۶ نفر از عاملان شهادت علی نظری پاسدار ملایری

دستگیری ۶ نفر از عاملان شهادت علی نظری پاسدار ملایری

سیاسی: به گزارش سیاسی، همدان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر از شناسایی هفت نفر و دستگیری شش نفر در جریان شهادت ˮعلی نظریˮ در ملایر اطلاع داد و اظهار داشت: یک نفر از ضاربانی که در صحنه بوده، متواری شده و بزودی دستگیر خواهد شد.


حسین فارسی پنجشنبه ۵ آبان ماه در جمع خبرنگاران، اظهار نمود: به دنبال فراخوان های معاندان ظهر روز گذشته در دانشگاه ملایر حدود ۲۰۰ دانشجو تجمعاتی داشتند و شعارهایی سر دادند که حدود دو ساعت طول کشید و سپس با آرامش به اتمام رسید.
فارسی با اشاره به اینکه عصر روز گذشته هم ملایر فضای متشنجی داشت اما مورد خاصی نداشتیم، اظهار داشت: ساعت ۱۹: ۳۰ طی تماسی با فراجا حضور دو خودرو سواری مشکوک در خیابان شهید موسوی(خیابان برق بالا) را گزارش دادند که بلافاصله نیروهای فراجا و سپاه به محل اعزام شدند.
وی افزود: نیروهای امنیتی بعد از حضور در محل حدود پنج نفر را با صورت های پوشیده مشاهده نمودند که آماده حرکت بودند و با دیدن نیروهای انتظامی و امنیتی برخی فرار می کنند.
فارسی خاطرنشان کرد: شهید علی نظری به سمت یکی از خودرو ها که پژو پارس سفید رنگ بوده، نزدیک می شود و درب صندلی جلو را باز می کند و مشاهده می کند کسی داخل ماشین نیست اما زمانی که درب صندلی عقب را باز می کند شخصی که روی صندلی دراز کشیده بوده و مسلح بوده است به این شهید شلیک می کند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر ضمن تسلیت این مصیبت عظیم به خدمت خانواده شهید و مردم استان همدان، اظهار داشت: تا امروز هفت نفر شناسایی و شش نفر دستگیر شدند.
فارسی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی و انتظامی با اقتدار، امنیت را برای کشور تأمین خواهند کرد، اضافه کرد: یک نفر از ضاربانی که در صحنه بوده، متواری شده و بزودی دستگیر خواهد شد.
وی بیان نمود: مدتی است معاندان، ضد انقلاب و سلطنت طلب ها با فراخوان های مختلف به دنبال ایجاد هزینه هایی برای نظام جمهوری اسلامی و نا امنی و اغتشاش هستند.
فارسی افزود: اینها بدانند زمانی که نهال نوپای انقلاب شش ماهه بود نتوانستند هیچ غلطی کنند حالا که درخت تنومند انقلاب اسلامی ۴۳ ساله شده است به برکت خون شهدا بخصوص این شهید والا مقام هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر تصریح کرد: امشب مراسم وداع با این شهید والامقام همزمان با نماز مغرب و عشاء در پارک چمران شهر برگزار می گردد و مراسم خاکسپاری هم بزودی اعلام خواهد شد.




منبع:

1401/08/05
14:15:40
5.0 / 5
433
تگهای خبر: كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
سیاسی بین الملل