باحضور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش؛

مرکز همایش های فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی

مرکز همایش های فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی

به گزارش سیاسی همزمان با فرا رسیدن ۱۹ بهمن جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی نیروی هوایی ارتش مرکز همایش های این یگان را افتتاح نمود.


به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان همزمان با فرا رسیدن ۱۹ بهمن، روز نیروی هوایی ارتش و بزرگداشت ایام الله دهه فجر در مراسم افتتاح مرکز همایش های فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی این نیرو اظهار داشت: ساخت، نوسازی اماکن نیروی هوایی ارتش از برنامه هایی است که در دستور کار این نیرو قرار گرفته است و در تلاش هستیم سایر اماکن این نیرو هم به بهترین نحو بهسازی شود.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش اضافه کرد: این اقدامات صورت گرفته شده با کمترین هزینه و با استفاده از امکانات داخلی و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گرفته است.
امیر هادیان در انتها ضمن قدرانی از دست اندرکاران این امر تصریح کرد: در تلاش هستیم سایر اماکن این نیرو که احتیاج به ساخت و بهسازی دارد طبق اولویت بندی های صورت گرفته شده به روز و مدرن شود.
در این مراسم افتتاحیه امیر سرتیپ دوم خلبان علی اکبر طالب زاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم سید نصر اله معاون اجرایی نهاجا، امیر سرتیپ دوم سید حسن جعفر پور معاون آماد نهاجا، امیر سرتیپ دوم سورانی جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، امیر سرتیپ دوم محمد خوشنویسان فرماندهی آمادو پشتیبانی هوایی حضور داشتند.


1400/11/18
23:07:10
5.0 / 5
955
تگهای خبر: ارتش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
سیاسی بین الملل