مسئول بسیج اساتید و طلاب:

تسخیر لانه جاسوسی انقلابی دیگر بود

تسخیر لانه جاسوسی انقلابی دیگر بود

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در پیامی ضمن دعوت از آحاد ملت برای حضور در مراسم ۱۳ آبان سال جاری، تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی انقلابی دیگر بود.


به گزارش سه شنبه شب ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، حجت الاسلام تویسرکانی اضافه کرد: حوزه و دانشگاه همانند گذشته، متحد و استوار و در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم، دست از مقابله با استکبار جهانی بر نداشته باقدرت مسیر گذشته خویش را دنبال می کنند. حضور آحاد ملت در راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان و استعمارگران است.
مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی از نقاط عطف در تاریخ انقلاب اسلامی است که ثمرات آن بر کسی پوشیده نیست.
وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) با پشتیبانی از دانشجویان در تسخیر سفارت آمریکا در ایران به جهانیان نشان دادند که انقلاب اسلامی در جهت استقلال طلبی و قطع ید از مستکبران و سلطه طلبان، با هیچ کس تعارف ندارد.
حجت الاسلام تویسرکانی افزود: سفارت آمریکا مرکزی برای طراحی و اجرای توطئه ضد ملت ایران بود که بعد از دستیابی به اسناد این سفارتخانه خیلی از حقایق روشن شد. سفارت آمریکا در طراحی کودتاها و آشوب ها، نقش آفرینی کرده و به دنبال نفوذ در کشور برای استمرار سلطه گری خود بود.
مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در ادامه اظهار داشت: بیاینه الجزایر هم به خوبی نشان داد که ایالات متحده آمریکا نه تنها به هیچ عرف دیپلماتیکی پایبند نیست، بلکه با بدعهدی و زیاده خواهی تنها به دنبال استعمار و استثمار ملل دیگر است که با حماسه ۱۳ آبان به هدف خود نرسید.
وی اضافه کرد: تسخیر لانه جاسوسی انقلابی دیگر بود که به ملت ایران نشان داد آمریکا همواره ضد منافع و امنیت کشورمان فعالیت می کرده است. اقدام تحسین برانگیز دانشجویان پیرو خط امام، خط بطلانی بر تفکرات واهی سردمداران آمریکایی بود.


1400/08/12
11:52:28
5.0 / 5
1082
تگهای خبر: آمریكا , ایران , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
سیاسی بین الملل