رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی ایران کانون تربیت یاران امام زمان (عج) است

ارتش جمهوری اسلامی ایران کانون تربیت یاران امام زمان (عج) است

به گزارش سیاسی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از تحت آموزش قرار گرفتن ۵ هزار نفر از کارکنان ارتش در دوره های معارف مهدویت اطلاع داد و اظهار داشت: هدف از این دوره نشان دادن نقش ارتش در مهدویت و تبدیل شدن ارتش به کانون تربیت یاران امام زمان (عج) است.


به گزارش سیاسی به نقل از خبرگزاری ایرنا از روابط عمومی ارتش حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی در مراسم اختتامیه کارگاه مهدویت و سبک زندگی مهدوی دانشگاه ها و مراکز آموزشی ارتش ضمن اشاره به برنامه های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در طول سال، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده و شیوه نامه های ارسالی تا آخر سال ۳۰۰ کارگاه معارف مهدویت به دست مربیانی که توسط سازمان تربیت شده اند، برگزار می شود.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اضافه کرد: در تابستان سالجاری با عنایت به حساسیت و اهمیت مبحث مهدویت مراکز دانشگاهی و آموزشگاهی با دعوت از اساتید حوزه علمیه مهدویت شهر مقدس قم در ۱۶ مرکز آموزش، دانشگاه های افسری ارتش و مراکز منتخب درجه داری و سربازی ارتش دوره های مهدویت یک روزه، دو روزه و سه روزه برگزار شد که در گام نخست ۵ هزار نفر از کارکنان شامل دانشجویان، دانش آموزان و سربازان وظیفه در این دوره ها تحت آموزش معارف مهدویت قرار گرفتند.
حجت الاسلام والمسلمین حسنی تصریح کرد: کار دیگری که در این حوزه صورت گرفته برنامه ریزی برای آینده است که ما در نظر داریم در نیمه دوم سالجاری برای ۱۰۰ نفر از مربیانی که مرحله مقدماتی معارف مهدویت را طی کرده اند دوره تکمیلی تربیت مربی مهدویت برگزار کرده و از این مربیان هم بعنوان هادیان معارف مهدویت در سطح ارتش استفاده نماییم.
وی خاطرنشان کرد: اقدام دیگری که در دستور کار قرار گرفته است برنامه ریزی و رایزنی با نهادهای مربوطه برای برگزاری دوره های حضوری آفلاین و آنلاین مهدویت برای سربازان، کارکنان و خانواده های آنان است.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: هم اکنون دوره مجازی مهدویت در فضای مجازی برای ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شده که اختتامیه این دوره در هفته آینده در ستاد آجا برگزار می گردد.
حجت الاسلام والمسلمین حسنی درباره بیان عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: هدف از بیان این مطالب نشان دادن نقش ارتش در مهدویت و تبدیل شدن ارتش به کانون تربیت یاران امام زمان (عج) است.


منبع:

1400/07/11
23:56:57
5.0 / 5
1446
تگهای خبر: آموزش , ارتش , ایران , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
سیاسی بین الملل