قالیباف:

معیشت و مقابله با کرونا، اولویت های نخست و دغدغه سران قواست

معیشت و مقابله با کرونا، اولویت های نخست و دغدغه سران قواست

به گزارش سیاسی رئیس مجلس با تکیه بر این که دغدغه سران قوا جز دغدغه مردم چیز دیگری نیست، اظهار داشت: امروز مبحث سلامت، کرونا و معیشت مردم از اولویت های نخست و جلسات معطوف به حل این مشکلات است و تلاش خواهیم کرد مشکلات را به سهم خود کاهش دهیم و کار را پیش ببریم و در همین راستا مقرر شد این جلسات به صورت مرتب برگزار گردد تا بتوان هم افزایی ایجاد نماییم و بطور حتم شرط اول هم افزایی سران قوا همدلی و همراهی است که به لطف خدا وجود دارد.


به گزارش سیاسی به نقل از «خانه ملت»، اولین نشست شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بعد از تشکیل دولت سیزدهم عصر امروز ( شنبه، 6 شهریور ماه) با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه مجریه و غلامحسین اژه ای رئیس قوه قضاییه برگزار شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه این نشست، اظهار داشت: خرسندیم که اولین جلسه هماهنگی سران بعد از تشکیل دولت سیزدهم و رای اعتماد مجلس به وزرا امروز برگزار شد و آنرا به فال نیک می گیریم. البته این نشست که مسبوق به سابقه است در این مقطع از خصوصیت خاصی برخوردار می باشد.
وی افزود: بر این باورم که نظام اداری سه قوه و حتی بخش خصوصی و نهادهای عمومی غیردولتی این گونه شکل گرفته اند که بیشتر کارگزار محور هستند تا سیستم محور البته این مورد خوبی نیست اما بهرحال واقعیتی است که در کشور وجود دارد و نقش افراد در اینجا برای هم افزایی و حل مشکلات بسیار مؤثر است.
رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: مقرر شد این جلسات به صورت مرتب برگزار گردد تا بتوان هم افزایی ایجاد نماییم و بطور حتم شرط اول هم افزایی سران قوا همدلی و همراهی است که به لطف خدا وجود دارد و بر این مورد هم تاکید بوده و در عمل این گونه خواهد شد.
قالیباف با تکیه بر این که دغدغه ما جز دغدغه مردم چیز دیگری نیست، خاطرنشان کرد: امروز مبحث سلامت، کرونا و معیشت مردم از اولویت های نخست است و جلسات معطوف به حل این مشکلات است و هر کدام از قوای سه گانه تلاش خواهیم کرد مشکلات را به سهم خود کاهش دهیم و کار را پیش ببریم.
رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مطمئن هستم این همدلی برای حل مشکلات مردم بتواند هم افزایی ایجاد نماید البته در مورد موضوعات دیگر هم در سطح ملی و بین المللی که نیازمند گفت وگوهای خیلی صریح و روان و تصمیم گیری های مشخصی دارد در این جلسات در مورد آنها بحث و گفتگو می شود و امیدواریم مردم آثار و برکات این جلسات را در زندگی خود مشاهده کنند.




منبع:

1400/06/13
22:58:12
5.0 / 5
1604
تگهای خبر: دولت , سیستم , شورا , عمومی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
سیاسی بین الملل