نشست مدیران ارشد دولت تدبیر و امید

صالحی: در دوران روحانی از منجنیق فلک سنگ فتنه می بارید

صالحی: در دوران روحانی از منجنیق فلک سنگ فتنه می بارید

سیاسی: رییس سازمان انرژی اتمی اظهار داشت: هیچ یک از دولت های جمهوری اسلامی ایران با این حجم از بلایا رو به رو نبوده است.


به گزارش سیاسی به نقل از ایسنا، علی اکبر صالحی در نشست رییس جمهور با مدیران ارشد دولت اظهار نمود: در دوران ریاست جمهوری آقای روحانی از منجنیق فلک سنگ فتنه می بارید. دولت تدبیر و امید سینه خویش را سپر بلای ملت و کشور کرد. هیچ یک از دولت های جمهوری اسلامی ایران با این حجم از بلایا رو به رو نبوده است. سیل و زلزله از یک سو و اعمال تحریم ها و فشارها و شیوع ویروس کرونا معجونی سخت و زهر آگینی پدید آورد.
وی افزود: بروز و ظهور برخی بداخلاقی های سیاسی در داخل بر سختی این امور افزود.
صالحی اظهار داشت: به یمن الطاف الهی شرایط لازم برای دستیابی دو پیروزی قابل توجه فراهم آمد. اول پیشبرد مذاکرات که بواسطه راهنمایی های رهبری و مدیریت آقای روحانی شرایطی پدید آمد که دشمنان ما در خواست هایشان ناکام شوند.
وی افزود: دوم این که پس از بدعهدی ایالت متحده و خروجش از برجام خیلی از سیاستمداران دنیا منتظر شرایط علاج ناپذیر این دولت بودند اما باید گفت این دولت در میدان جنگ طاقت فرسا از پا در نیامد.
وی همین طور اظهار داشت: این جانب بعنوان یکی از دست اندرکاران گواهی می دهم در پرتوی تدابیر اتخاذ شده توسط نظام اسلامی و تدابیر دولت شرایطمان از سال ۹۲ بسیار متفاوت می باشد و صنعت هسته ای ما در راه رشد بیش از پیش گام بر می دارد.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار داشت: دشمنان ما مدام می گفتند انرژی هسته ای در این دولت از بین رفته است اما پس از مصوبه مجلس شورای اسلامی این واقعیت بر دوستان و دشمنان هویدا شد که بن مایه های این صنعت ملی از هر گزندی به دور است.
این خبر تکمیل می شود.


1400/05/11
12:34:32
5.0 / 5
1151
تگهای خبر: ایران , برجام , دولت , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
سیاسی بین الملل