رئیس مجمع نمایندگان فارس:

قصه پرغصه آی تی آی همچنان ادامه دارد

قصه پرغصه آی تی آی همچنان ادامه دارد

به گزارش سیاسی فارس رئیس مجمع نمایندگان فارس با اعلان اینکه برخی موضوعات مخابراتی در استان همچنان دستخوش کوتاهیست، اظهار داشت: قصه پر غصه آی تی آی همچنان باقی است.


ابراهیم عزیزی پنج شنبه ۲۸ اسفند در نشست بررسی مشکلات ارتباطی استان و کنترل پیشرفت مصوبات سفر خرداد ۹۹ که با حضور آذری جهرمی برگزار شد، اظهار نمود: با وجود کوشش های انجام شده در حوزه مخابرات استان فارس همچنان دستخوش عقب ماندگی هاست که امید است در مدت باقی مانده، برای جبران آن تلاش جدی شود.
او اضافه کرد: اگر مسئولان استان و نهادهای ذی ربط همکاریهای لازم را انجام دهند، روند حل مشکلات سرعت خواهد گرفت که متاسفانه گاهی شاهدیم این همکاری آن گونه که سزاوار است، صورت نمی گیرد.
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عقبه و سابقه مخابراتی درخشان فارس، بیان کرد: شیراز روزگاری با وجود کارخانه های بزرگی چون آی تی آی و آی تی ام سی قطب مخابراتی کشور بود که امروز متاسفانه توجه لازم به آن نمی گردد.
عزیزی با اشاره به بیکارشدن خیلی از کارگران کارخانه های مذکور در اثر عقب ماندگی ها، اشاره کرد: همین امروز هم هنوز مشکل خیلی از کارگران حل نشده و این معضل تبدیل به یک قصه پرغصه شده است.
او اشاره کرد: آی تی آی و آی تی ام سی شناسنامه قطب الکترونیک یعنی فارس است و باید برای احیای آنها آنگونه که سزاوار است اقدام نمود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز برخی مشکلات آی تی ام سی حل شده اما مشکلات آی تی آی همچنان در خانه اول است و این عزم جدی همه مسئولان را می طلبد.
عزیزی نیز خطاب به وزیر ارتباطات و مسئولان استانی اظهار داشت: انتظار مجمع نمایندگان استان فارس این است که این مشکلات و عقب ماندگی ها هر چه سریعتر حل و فصل شود.





منبع:

1399/12/28
14:02:10
0.0 / 5
1382
تگهای خبر: سفر , شورا , كشور , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
سیاسی بین الملل