معاون بهداشت ستادكل نیروهای مسلح:

عملكرد نیروی زمینی سپاه در مقابله با كرونا درخشان بوده است

عملكرد نیروی زمینی سپاه در مقابله با كرونا درخشان بوده است

به گزارش سیاسی معاون بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: امکانات نیروی زمینی سپاه در زمینه بهداشت و درمان قابل قبول و پیشرفته و عملکرد این نیرو هم همواره درخشان بوده است.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار حسن عراقی زاده در بازدید از بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه که به همراه مصطفی قانعی، رئیس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شد، اظهار نمود: عملکرد بهداشت و درمان سپاه همواره درخشان بوده و در همه بحران ها نیروی زمینی همیشه بی بدیل بوده و وسعت، کمیت و کیفیت کار گویای این حقیقت بوده است.
معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: در یکسال اخیر تهدید زیستی کرونا شرایط را تغییر داده، اما باز هم نیروی زمینی سپاه نقش موثر و تاثیرگذاری را ایفا کرده است.
عراقی زاده تصریح کرد: در آنچه که ما دیدیم بخش عمده ای از این خصوصیت ها بوجود آمده بود و یک مجموعه خوداتکا و خودکفا توانسته به خوبی در زمینه کرونا موفق باشد.
وی افزود: امکانات نیروی زمینی سپاه در زمینه بهداشت و درمان قابل قبول و پیشرفته است. ما باید در زمینه دانش به روز باشیم و همیشه با استفاده از محققان کار را پیش ببریم. در بخش عملیاتی و زیرساختی هم همه ظرفیت های نیروهای مسلح برای کمک به مقابله با ویروس کرونا به کار گرفته می شود و ما همیشه حامی این قبیل اقدامات موثر درمانی هستیم.
در ادامه قانعی در زمینه مقابله با بیماری کووید- ۱۹ اظهار داشت: یکی از اشکالات کویید- ۱۹ عدم پیوستگی امکانات درمانی برای مقابله با این ویروس بوده است که خوشبختانه در مجموعه نیروی زمینی سپاه شاهد این امکانات هستیم.
رییس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا اضافه کرد: این بسیار مدل خوبی است که ما بتوانیم از آن جهت مقابله با ویروس کرونا استفاده نماییم.
وی اظهار داشت: در زمینه کمک به نیروی زمینی سپاه دولت در چند بخش کمک هایی را بعد از بررسی ها کارشناسی در زمینه های راهبردی و خرید تجهیزات و ادوات انجام دهد.
قانعی افزود: شرکتهای دانش بنیانی که در این حوزه کار انجام می دهند هم می توانند همکاری و هم افزایی هایی را داشته باشند. همینطور در زمینه بودجه مدیریت بحران هم ما می توانیم بعد از بررسی و مدیریت موشکافانه حمایت هایی را داشته باشیم.



منبع:

1399/12/27
11:44:23
0.0 / 5
1514
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
سیاسی بین الملل