سرلشكرسلامی:

دانشگاه علوم پزشكی بقیةالله (عج) برند جمهوری اسلامی است

دانشگاه علوم پزشكی بقیةالله (عج) برند جمهوری اسلامی است

به گزارش سیاسی سرلشکر سلامی دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) را بِرند جمهوری اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: مجاهدان فداکار عرصه سلامت در سپاه در یک درخشش استثنایی در دو سال اخیر، آفرینش گر حماسه های بزرگ برای نظام و سپاه بودند.


به گزارش سیاسی به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز سه شنبه در آیین رونمایی از کیت های تشخیص فوری کرونا و تجلیل از نخبگان علمی و مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) که در سالن همایش های صدرا برگزار شد، اظهار داشت: مجاهدان فداکار عرصه سلامت در سپاه در یک درخشش استثنایی در دو سال اخیر، آفرینش گر حماسه های بزرگ برای نظام و سپاه بودند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: سیمای جاودانه و پایداری از این امت به یادگار گذاشتید، مشعل های امید را در خانه های زیادی روشن کردید و قلب های افسرده زیادی را بهجت بخشیدید؛ این ایستادگی شما قوت قلب بود؛ چون ما در این یک سال و نیم اخیر که در فضای جنگ با دشمن به سر می بردیم، ثبات قدم شما قوت قلب به ما می بخشید؛ برای اینکه در شدیدترین بیماری عالم ایستادگی کردید؛ در صورتیکه عالم منتظر زانو زدن ما بود تا ما را به ناتوانی اداره جامعه متهم کند، اما در این شرایط، شما بیرق افتخار برپا کردید.
سلامی با تاکید بر اینکه نجات یک انسان نجات یک جامعه محسوب شود، اشاره کرد: دانشگاه بقیةالله بِرند جمهوری اسلامی است، به همین علت این دانشگاه باید متناسب با این عنوان حرکت کند؛ یعنی پیشرفته ترین، مولدترین و پرجاذبه ترین دانشگاه باشد.
سرلشکر سلامی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی ما نباید فقط مصرف کننده علوم دیگران باشد، بلکه این دانشگاه باید مولد دانش هم باشد و مرزهای دانش را به جلو ببرد؛ برای اینکه دانش پزشکی به لحظه در حال تغییر و نو شدن است؛ امروز درمان های ماکروسکوپی به میکروسکوپی در حال تغییر وضعیت دادن است؛ پس در این رابطه باید جلودار باشیم.

وی افزود: برای پیشرفت هر آنچه نیاز است، شامل انواع ابزار و تکنیک های بشر و حتی نبوغ را باید بکار بگیریم؛ اینجا باید میدان دار پیشرفت های جدید باشد و سکون مدلول ندارد؛ بیمارستان بقیةالله امید مردم شمرده می شود و به نقطه جاذبه تبدیل گشته است.

فرمانده کل سپاه اشاره کرد: اینکه امروز در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارید، بسیار باارزش و مهم است؛ چون این ایستادگی شما از حضور ما در خط مقدم جبهه ها خطرناک تر است؛ موفقیت شما در جبهه مقابله با کرونا بواسطه انسان های ارزشمندی است که در بیمارستان بقیةالله فعالیت می کنند؛ پس باید قدر این انسان ها را دانست و از آنها محافظت کرد.



منبع:

1399/12/26
20:27:40
0.0 / 5
1271
تگهای خبر: جامعه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
سیاسی بین الملل