وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح :

جمهوری اسلامی تهدیدات دشمن را با قوت و شدت پاسخ خواهد داد

جمهوری اسلامی تهدیدات دشمن را با قوت و شدت پاسخ خواهد داد

به گزارش سیاسی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمند، بزرگ، دارای اراده و توان بوده و نشان داده است اگر مورد تهدید واقع شود با قوت و شدت به آن پاسخ خواهد داد، پس نباید به تهدیدات اسرائیل اهمیت داد.


سرتیپ امیر حاتمی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح و راه اندازی بخش های مختلف بیمارستان ارتش زنجان در گفت گو با خبرنگاران در پاسخ به تهدیدهای اخیر کشور اسرائیل مقابل کشورمان اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در وضعیت به شدت شکننده، از روی استیصال و ترس نکاتی مطرح می کند که مورد قبول و توجه هیچ کس نیست.
وی افزود: به این علت حرفهایی که اسرائیل زده در حد و اندازه های این رژیم نیست، این رژیم در یک سرزمین اشغالی بسیار کوچک و بدون عقبه، یک حد و اندازه از توان را دارد که در نهایت می تواند کارهایی ایذایی و از این دست انجام دهد و پس حرفهایی که درباب تهدیدات مقابل کشورمان گفته شده، مواردی است که خودش هم می داند، غیر متناسب با اندازه و قدرت او است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همین طور درباب پیشرفت های دفاعی کشور نیز گفت: امسال نیز همانند سالهای گذشته در حوزه دفاعی مجموعه ای از کارهای تحقیقاتی و تولیدی به نتیجه رسیده است.
وی، با اعلان اینکه حدود ۱۴۰ پروژه تحقیقاتی در حوزه دفاعی طی سال جاری اغلب به نتیجه رسیده است و مابقی نیز تا آخر سال محقق می شود، اشاره کرد: قسمتی از این پروژه ها رونمایی و تحویل داده شده است، ضمن اینکه در آینده نزدیک هم در حوزه نیروی دریایی ناوشکن دنا و مین شکار صبا پس از تکمیل تست های نهایی "ساحلی و کارخانه ای" به نیروی دریایی ارتش ملحق خواهد شد.



منبع:

1399/11/23
23:06:16
0.0 / 5
1267
تگهای خبر: ارتش , ایران , تولید , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
سیاسی بین الملل