رئیس سازمان زندان ها:

زندانی یعنی كسی كه از وضعیت بد درس های خوب بگیرد

زندانی یعنی كسی كه از وضعیت بد درس های خوب بگیرد

رئیس سازمان زندانها اظهار داشت: زندانی یعنی كسی كه از وضعیت بد درس های خوب بگیرد و زندانبان یعنی كسی كه مقرر است معلم خوبی ها باشد.


به گزارش سیاسی به نقل از ایسنا، رئیس سازمان زندان در نخستین بازدید از مراکز تامینی و تربیتی کشور بامداد امروز جمعه با حضور سرزده در ندامتگاه ورامین ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز با زندانیان و کارکنان زندان ملاقات و گفتگو کرد.
رئیس سازمان زندان ها در ابتدای این بازدید با حضور در جمع زندانیان ضمن دیدار با آنان و استماع سخنان و درخواست های ایشان، دستورات لازم را در مورد رسیدگی به درخواست های زندانیان صادر نمود.
حاج محمدی در بازدید از بخش های مختلف زندان خطاب به مدیران این مجموعه تصریح کرد: در فرایند زندانبانی رعایت اصل طبقه بندی زندانیان و توسعه فعالیتهای فرهنگی و اشتغالزایی در دوره جدید مدیریت سازمان از اولویت برخوردار می باشد.
وی خاطرنشان کرد: طبقه بندی زندانیان جزء واجب ترین برنامه ها است چونکه مادامی که اصل طبقه بندی زندانیان به صورت کامل اجرا نشود چرخه اصلاح و تربیت به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.
بر طبق این گزارش، رئیس سازمان زندان ها در مدت حضور دو ساعته در این مرکز از پروژه های مختلف عمرانی و تازه تاسیس بازدید کرد.
حاج محمدی در بخش پایانی این بازدید با کارکنان این مرکز هم ملاقات و گفتگو کرد و خطاب به همکاران خود گفت از خداوند متعال مسئلت نماییم توفیق دهد مثل شهید لاجوردی زندانبانی نماییم.



1399/03/30
21:14:05
5.0 / 5
2321
تگهای خبر: كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
سیاسی بین الملل