سردار فدوی:

هر روز سازمان یافته و توانمندتر به سمت و سوی رضای خدا بودن پای کار می رویم

هر روز سازمان یافته و توانمندتر به سمت و سوی رضای خدا بودن پای کار می رویم

به گزارش سیاسی، فارس نوشت: جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و قوام یافتن آن بسیار اتفاق بزرگی بود، اظهار داشت: امید که ما هم بتوانیم در این راه سهیم باشیم و آنقدر ثابت قدم باشیم تا همه محرومیت ها و نیازمندی های کشور را مرتفع نماییم.



سردار علی فدوی امروز در پنجمین همایش شهدای جهادگر سراسر کشور در استان فارس، با اشاره به اینکه هر کسی در هر جایی که قرار دارد باید مطمئن شود به تکالیف خود عمل کرده است، عنوان کرد: خوشا به حال کسانی که در راه محرومیت زدایی، پیشرفت و رشد کشور جمهوری اسلامی گام برداشتند و تکلیف خود دانستند که به صورت جهادی در این خصوص قدم بردارند.

وی ضمن اشاره به این که خیل عظیم جهادگران در سرتاسر کشور برای سازندگی و محرومیت زدایی پای کار آمدند، اظهار داشت: آنها در این راه خالصانه کار کردند؛ در عین حالی که می دانستند این را خطراتی را هم دارد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه ۵۶ شهید تابحال جان خویش را در این راه از دست داده ند، خاطرنشان کرد: وعده خدا در خصوص این که هر که به بندگانم خدمت کند اجرش با من است حق و حتمی است.

سردار فدوی اظهار داشت: خدا را شاکریم که طی این سالها به گستره کارهای بسیج جهاد سازندگی دائم درحال اضافه شدن است.

وی آب رسانی به روستاها، راه روستایی، خانه روستایی، آبخیزداری و... را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته و درحال اجرای بسیج سازندگی برشمرد و عنوان کرد: آنقدر این مسیر را ادامه می دهیم و در این راه ثابت قدم هستیم تا همه محرومیت ها و نیازمندی ها از کشور اسلامی مرتفع شود و همه انسان ها برخوردار شوند.

فدوی اضافه کرد: گروههای جهادی بسیج انقدر زیاد و توانمند شده اند که کارهای بزرگی را انجام دادند و این توانمندی در جهادگران را باید قدر دانست.

وی افزود: هر روز سازمان یافته و توانمندتر به سمت و سوی رضای خدا بودن پای کار می رویم، در حالیکه در سالهای گذشته هم برای محرومیت زدایی هر وقت پای کار رفتیم خداوند بهترین ها را رقم زده است.

در ادامه فرمانده سپاه فجر استان فارس هم ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) و خوشامد به خانواده معظم شهدای جهادگر اظهار نمود: از بسیج سازندگی استان که مقدمات این برنامه مقدس را فراهم نمود تشکر می کنم.

سردار یدالله بوعلی اضافه کرد: ما امروز میزبان ۵۶ خانواده شهید از ۱۹ استان کشور هستیم و خدا را شاکریم که توفیق میزبانی از آنها را داریم.

بیشتر بخوانید:
سردار فدوی: دشمنان با روایت های نادرست به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب هستند جانشین فرمانده سپاه: حجاب دستور مستقیم خود خدا است / همه باید بدانند، شیطان دست بردار نیست
۲۱۶۲۲۰



منبع:

1402/05/11
08:33:05
5.0 / 5
420
تگهای خبر: ایران , برنامه , سازمان , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
سیاسی بین الملل