نماینده مجلس:

عزل و نصب معاون سیاسی وزیر کشور در اختیار شخص وزیر است

عزل و نصب معاون سیاسی وزیر کشور در اختیار شخص وزیر است

به گزارش سیاسی، ایرنا نوشت: نماینده مردم شهرکرد در مجلس اظهار داشت: عزل و نصب معاون سیاسی وزیر کشور در اختیار شخص وزیر است و ورود عده ای از نمایندگان به این مساله قابل پذیرش نمی باشد



احمد راستینه درباره ی اصرار تعدادی از نمایندگان برای برکناری معاون سیاسی وزیر کشور گفت: این که عده ای از نمایندگان به موضوع عزل و نصب معاون وزیر ورود پیدا می کنند، قابل پذیرش نمی باشد و نباید صورت گیرد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب به نمایندگان در خصوص پرهیز از دخالت در عزل و نصب مدیران دولتی اضافه کرد: قوا باید با یکدیگر تعامل داشته باشند نه این که در انتصابات هم ورود کنند.

راستینه اشاره کرد: زیبنده نظام اسلامی نیست که عده ای به وزیر فشار بیاورند که معاونش را عوض کند و علناً بخواهند در این زمینه نظر خودرا اعمال کنند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پنجشنبه هفته گذشته - ۲۲تیر- در قم اعلام نمود که بطور قطع دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها مغایر با قانون است. با این وجود وی سه روز بعد در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس رفتاری متناقض با سخنان خود داشت و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره ی برکناری معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت که به وزیر کشور اعلام نموده مهلت زمانی برای برکناری معاون سیاسی به پایان رسیده است؛ اگر این قول وزیر کشور انجام نشد، برمبنای بخشنامه داخلی مجلس پیگیری خواهدنمود.





بیشتر بخوانید:
نماینده تاکستان: استیضاح وزیر کشور را اعلام وصول کنید نماینده مجلس: استیضاح وزیر کشور کلید خورده است




۲۱۶۲۱۷



1402/04/27
11:59:55
5.0 / 5
353
تگهای خبر: دولت , شورا , كشور , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
سیاسی بین الملل