نماینده مجلس:

ردپای جریان انحرافی در ماجرای مسمومیت دانش آموزان

ردپای جریان انحرافی در ماجرای مسمومیت دانش آموزان

به گزارش سیاسی، ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس با اعلان اینکه طیف گسترده ای از معاندین و فرصت طلب ها از گروهک جریان انحراف ماجرای مسمومیت دانش آموزان را به وجود آوردند، اظهار داشت: به لطف خدا با دستور مستقیم رهبری خیلی هایشان بازداشت شدند، خیلی هایشان تحت نظر و بازجویی هستند و مشاهده کردیم پس از این فرمان و پیگیری مجلس آب ها از آسیاب افتاد باز هم اگر این طور غلطی کنند با این جنایتکاران، دروغگویان و فرصت طلبان بخصوص جریان کثیف انحرافی تعارف نداریم.



مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد، درباره ی آخرین وضعیت پرونده مسمومیت دانش آموزان که از طرف مجلس شورای اسلامی پیگیری می شود، اظهار داشت: صدها نفر از جنایتکارانی که به مدارس دختران مظلوم، معصوم، عفیف و نجیب این سرزمین حمله کردند، به لطف خدا با دستور مستقیم رهبری این ها خیلی هایشان بازداشت شدند، خیلی هایشان تحت نظر و بازجویی هستند و مشاهده کردیم پس از این فرمان و پیگیری مجلس آب ها از آسیاب افتاد این را هم بگویم ما تعارف نداریم باز هم اگر این طور غلطی کنند با این جنایتکاران، دروغگویان و فرصت طلبان بخصوص جریان کثیف انحرافی تعارف نداریم و برخورد می نماییم.

این نماینده مجلس درباره ی این که افراد بازداشتی از چه جریانی بودند آن هم زمانی گفته شد خود دانش آموزان شیطنت کردند و یا والدین در این اتفاقات دست داشتند، اظهار داشت: هرکسی انداخت گردن دانش آموزان و به یک صورتی این مسئله را لوث کرد، مثال می زنم بطورمثال آمدند یک واژه بمبک به کار بردند، من تذکر دادم این موضوعات واقعا امنیت پایدار کشور ما را هدف قرار داده بود هر کسی هم در برخورد با اینها کوتاهی کرد، بطور قطع هم این دنیا و آن دنیا گرفتار می شود.

وی اشاره کرد: کسانی که این قضایا را به وجود آوردند طیف گسترده ای از معاندین و فرصت طلب ها بودند؛ از گروهک جریان انحراف بودند که همه جا نفوذ کردند و با صراحت می گویم گروهک جریان انحراف با هیچ کس هم تعارف ندارم. خیلی هایشان دستگیر شدند و در این قضایا رهبر انقلاب فرمود با هیچ کس تعارف نداریم و باید به اشد مجازات برسند و به لطف خدا این کار انجام شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره ی اینکه این اتفاقات از چه شهری شروع شد و چرا ابتدا خبرها از شهر قم آمد، بیان کرد: تنها قم نبود، اقصی نقاط کشور بود و من تا جایی که می دانم از تهران آغاز شد بعد به قم کشیده شد و آنجا شدت پیدا کرد، فرقی نمی کند همه جای ایران سرزمین ما است توجه داشته باشید ما می گوییم جریان نفوذ و جریان انحراف این جریانات کجا را هدف قرار می دهند؟ می روند جایی که آن خط مقدم قدرت است، می روند آنجا را تخریب می کند.

وی تصریح کرد: حالا اگر خاطرتان باشد من پشت تریبون تذکر دادم، لطف خدا بود همان شب مراجع قم آمدند کمک ما و فردایش حضرت آقا در سخنرانی خودشان همان واژه هایی که این سرباز کمترین پشت تریبون خطاب به این فرصت طلب ها و معاندین گفت، تحکمی و با شدت بیشتری به این ها اعلام نمودند و ما مشاهده کردیم از آن روز به بعد به لطف خدا مجموعه بچه های نظارت و امنیت شروع کردند به دستگیری این افراد و این لطف خدا بود و این نشان از قدرت ملت عزیز که می شود، قدرت ملت همین پارلمان، تریبون و همین نماینده ها هستند، اگر نماینده ای ترسو و بزدل بود، نمی تواند نماد این ملت شجاع باشد.







بیشتر بخوانید:
«گزارش نهایی مسمومیت دانش آموزان» به رییس مجلس ارائه شد

روزنامه «جوان»: دستگاه قضا با کسانی که درباره ی مسمومیت ها دروغ گفتند برخورد کند








۲۱۷


1402/04/06
11:05:22
5.0 / 5
400
تگهای خبر: ایران , شورا , كشور , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
سیاسی بین الملل