مخبر:

وزرا و مسئولان دولت با مجلس همکاری حداکثری داشته باشند

وزرا و مسئولان دولت با مجلس همکاری حداکثری داشته باشند

به گزارش سیاسی، فارس نوشت: معاون اول رییس جمهور در جلسه هیات دولت وزرا، روسای دستگاه های اجرائی و مسئولین دولت را به همکاری حداکثری با مجلس فراخواند و اظهار داشت: دولت و مجلس باید برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه های کشور حداکثر همکاری و هماهنگی را داشته باشند.


جلسه هیات دولت به ریاست معاون اول رییس جمهور اجرا شد. محمد مخبر در این نشست، وزرا، روسای دستگاه های اجرائی و مسئولین دولت را به همکاری حداکثری با مجلس شورای اسلامی فراخواند و اظهار داشت: دولت و مجلس هم باید برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه های کشور حداکثر همکاری و هماهنگی را داشته باشند.
معاون اول رییس جمهور همین طور با اشاره به تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه کشور اظهار داشت: دولت در پروسه تدوین این لایحه کوشش کرد به ماموریت های دستگاهها توجه کند و از خاصیت های بارز این لایحه رویکرد تحولی بوده و توجه ویژه ای نیز به اسناد بالادستی نظام، جهت گیری های انقلابی، رفع مشکلات اساسی کشور، اصلاح ساختار بودجه و رفع ناترازی ها معطوف شده است.
وی همین طور با تأکید بر لزوم احترام همه دستگاهها به مجوزهای رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری مراسم های فرهنگی، اشاره کرد: همه باید به این مجوزها احترام بگذارند و در صورت وجود برخی اشکالات احتمالی، این مسائل را بوسیله مرجع صادرکننده مجوز پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید:
مخبر: مردم مطمئن باشند مشکلات کمتر خواهد شد / بی اعتقادها به راه امام نباید در اداره کشور نقش داشته باشند دستور تلفنی مخبر به استاندار اردبیل برای مساعدت با لطمه دیدگان سیل ۲۱۶۲۲۰


1402/03/29
12:58:14
5.0 / 5
455
تگهای خبر: برنامه , دولت , شورا , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
سیاسی بین الملل