یك عضو كمیسیون برنامه بیان كرد

پرهیز از خام فروشی و افزایش پایه های مالیاتی نکته برجسته لایحه برنامه هفتم

پرهیز از خام فروشی و افزایش پایه های مالیاتی نکته برجسته لایحه برنامه هفتم

به گزارش سیاسی، یک عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: افزایش پایه های مالیاتی، مساله محور بودن، پرهیز از خام فروشی در حوزه نفت و اجرای قانون کاداستر یا حدنگار همچون موضوع هایی است که در لایحه برنامه هفتم توسعه به آن توجه شده است.


بهروز محبی نجم آبادی در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: مساله محور بودن و پرهیز از کلی گویی یکی از نقاط برجسته لایحه برنامه هفتم توسعه است.
وی ادامه داد: با عنایت به حوزه معادن، اجرای قانون کاداستر یا هردو نگار در رابطه با زمینهای کشاورزی و پرهیز از خام فروشی در حوزه نفت همچون مسائلی است که در لایحه برنامه هفتم توسعه به آن توجه شده است.
این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس عنوان کرد: قانون حدنگار یا کاداستر در قانون برنامه ششم توسعه آمده بود اما به خوبی اجرا نشد، اجرای دقیق این قانون می تواند خیلی از مشکلات در ارتباط با مالکیت زمینهای کشاورزی را مرتفع سازد.
محبی نجم آبادی تصریح کرد: یکی از مسائل مهمی که در حوزه مسائل پولی و مالی در لایحه برنامه هفتم توسعه به آن توجه شده افزایش پایه های مالیاتی است که میتوان آنرا از نقاط برجسته لایحه برنامه دانست.




منبع:

1402/03/27
16:31:09
5.0 / 5
397
تگهای خبر: برنامه , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
سیاسی بین الملل