سرلشكر سلامی:

دشمن شایعه سازی می کند تا مردم مقابل نظام قرار بگیرند

دشمن شایعه سازی می کند تا مردم مقابل نظام قرار بگیرند

به گزارش سیاسی فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز دشمن مدام دروغ منتشر و شایعه سازی می کند، اظهار داشت: دشمن می خواست ایران را منزوی کند و اقتصادش را متلاشی کند تا مردم مقابل نظام قرار بگیرند.


به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی ایرنا، سرلشکر حسین سلامی امروز در رزمایش سه هزار نفری جهادگران فاطمی سپاه تهران بزرگ طی سخنانی گفت: امروز شما مصداق نزول نصرت الهی هستید که باعث آرامش قلب مومنان می شوید.
وی اضافه کرد: زمین و زمان به وجود شما افتخار می کند. شما مصداق فضل انسان بر ملائک هستید که خداوند بر پاک ترین فطرت سرشت شما را قرار داد.
سردار سلامی با اعلان اینکه ما در نبرد حق و باطل قرار داریم، گفت: این نبرد مادامی که حق به صورت کامل باطل را از صحنه جغرافیا حذف و محو کند ادامه دارد. دشمن هم به تعبیر قرآن تا آن زمان که شما دست از دین تان برندارید با شما نبرد خواهد نمود.
فرمانده کل سپاه افزود: از گردنه ها فرازهای سختی عبور کرده اید و خداوند به شما فرمول غلبه بر دشمنان را داده است.
وی با اعلان اینکه ما هنرنمایی بسیجیان در میدان های جنگ را دیده ایم، عنوان کرد: اگر شما نبودید پیروزی ممکن نبود. شما اسناد زنده پیروزی های اسلامی در این زمانه هستید. امروز هم دشمن با همان شقاوت یزید و معاویه به میدان آمده است و مردی از فرزندان رسول خدا(ص) در نقطه مرکزی این نبرد ایستاده است و مومنان را به ثبات قدم و جهاد فرا می خواند.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: دشمن قصد داشت تا در جنگ نرم قلب های جوانان ما را تصرف کند و در مرحله بعد قصد داشت سفره مردم را تهی کرده و به معیشت مردم ما حمله کند. دشمن می خواست ما را محاصره کند و ما را از علم و پیشرفت عقب بیاندازد. دشمن به دنبال تسلیم مردم ما بود اما امروز دیگر بسبار دیر شده است چون مردم ما دشمن را عقب زده اند.
وی افزود: امروز دشمن مدام دروغ منتشر نموده و شایعه سازی می کند. دشمن می خواست ایران را منزوی کند و اقتصادش را متلاشی کند تا مردم در مقابل نظام قرار بگیرند اما مردم در بزرگترین جهاد جهانی تاریخ توانستند تمام امید دشمن را ناامید و منجمد کنند.
سردار سلامی عنوان کرد: همه راه ها به سمت دشمن بسته شد و دشمن در همه عرصه ها شکست خورده است. دشمن ویروس تروریسم تکفیری را در جهان اسلام پراکند اما واکنش های تحسین برانگیز ملت های مسلمان بخصوص ملت ایران شکست خورد از همین روی باید بابت وجود چنین ملتی خداوند را شکر کرد.
وی با اعلان اینکه بسیج در همه میدان ها درخشید، اظهار داشت: در حوادث طبیعی نخستین کسانی که به فریاد مردم می رسیدند و تا آخر می ایستادند بسیجیان بودند. در سیل خوزستان بسیجیان سیل آسا آمدند و بر سیل غلبه کردند. در سرپل ذهاب با حضورتان به مردم آرامش دادید در نبرد اقتصادی هم وارد میدان شدید و به کمک هموطنان نیازمند شتافتید.
فرمانده کل سپاه افزود: تا شما در صحنه هستید هر مشکلی قابل حل شدن است و امکان ندارد هیچ مشکلی و هیچ دشمنی بر این ملت غلبه کند. ما وقتی گزارش تلاشهای شما را به رهبر معظم انقلاب عرضه می نماییم تحسین می کنند و لبخند رضایت بر لبان شان می نشیند.
سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: دشمنان ما در سختی هستند اما تفاوت ما این است که ما بسیج داریم و آنها بسیج ندارند ما به خدا متکی هستیم و آنها این گونه نیستند. ما امروز از هر زمان دیگری قوی تر هستیم. این سختی ها را پشت سر خواهیم گذاشت و شادی هایمان را تقسیم می نماییم. ما در آینده نزدیک بر دشمنان مان غلبه نهایی خواهیم کرد.



منبع:

1401/02/22
11:38:48
5.0 / 5
781
تگهای خبر: ایران , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
سیاسی بین الملل