دادستان تهران از دادسرای فرهنگ و رسانه بازدید کرد

دادستان تهران از دادسرای فرهنگ و رسانه بازدید کرد

به گزارش سیاسی دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه روند نظارت میدانی و بازرسی های مستمر و هدفمند، از دادسرای فرهنگ و رسانه بازدید نمود.


به گزارش سیاسی به نقل از ایسنا، علی صالحی به صورت سرزده و به منظور نظارت میدانی و هدفمند بر نحوه خدمت رسانی به مردم، از دادسرای ناحیه ۳۵ (فرهنگ و رسانه) بازدید کرد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در تمامی شعب و قسمت های دادسرای ناحیه ۳۵ و اطلاع از روند فعالیتهای انجام شده با بررسی دقیق بعضی از پرونده های معوق و علل و عوامل اطاله دادرسی، دستوراتی را برای تعیین تکلیف فوری این پرونده ها و صدور تصمیم نهایی در مورد هر مورد صادر کرد.
وی با قضات و کارکنان اداری دادسرای فرهنگ و رسانه هم به گفتگو پرداخت و ضمن اطلاع از نقطه نظرات و مطالبات آنها، دستورات و ارشادات لازم را برای بهبود عملکرد این دادسرا، عرضه کرد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران همینطور مسئولیت دادسرای فرهنگ و رسانه را از جهت ارتباط مستقیم با افکار عمومی، حساس عنوان نمود و خاطرنشان کرد: پرونده های این دادسرا از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که علاوه بر بُعد رسانه ای دارای ابعاد مهم اجتماعی، سیاسی و فرهنگی هم می باشد و بر این اساس و با عنایت به وضعیت طرفین پرونده باید تحقیقات با سرعت، دقت و ظرافت قضایی انجام پذیرد.
صالحی با بعضی از مراجعان دادسرای فرهنگ و رسانه هم دیدار و گفتگو کرد و بعد از استماع درخواست های مطرح شده، در مورد هر مورد دستورات لازم را صادر کرد.
گفتنی است؛ در این بازدید، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۵ هم گزارشی از عملکرد، دستاوردها و برنامه های این دادسرا عرضه کرد.
همینطور در ادامه از برخی از قضات و کارمندان اداری دادسرای فرهنگ و رسانه که در اجرای سیاست های ابلاغی از جانب رئیس قوه قضاییه، رسیدگی به امور محوله و تکریم ارباب رجوع، عملکرد مطلوبی داشته اند، تقدیر گردید.




منبع:

1400/11/24
20:42:10
5.0 / 5
955
تگهای خبر: عمومی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
سیاسی بین الملل