فرمانده نیروی زمینی ارتش:

امدادرسانی به مردم کرمان و سیستان وبلوچستان تا بازگشت آرامش ادامه می یابد

امدادرسانی به مردم کرمان و سیستان وبلوچستان تا بازگشت آرامش ادامه می یابد

به گزارش سیاسی فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت:  امدادرسانی در دو استان کرمان و سیستان وبلوچستان تا بازگشت آرامش به منطقه ادامه خواهد یافت.


به گزارش سیاسی به نقل از خبرگزاری ایرنا از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ حیدری با اعلان اینکه از همان ابتدای جاری شدن سیل در منطقه جنوب شرق، یگان های مهندسی، هوانیروز و نیروی انسانی مجرب در منطقه حضور پیدا کردند و مشغول امداد رسانی شدند، اضافه کرد: پایگاه هوانیروز کرمان با ۲۱ سورتی پرواز به مناطق صعب العبور روستایی امداد رسانی کرد و هوانیروز ارتش با چندین فروند بالگرد به بالای ۳۳۰ روستای جنوب کرمان که بوسیله راه زمینی میسر نبود ناجی مردم منطقه شد.
وی افزود: ده ها تجهیزات شامل بولدوزر، گریدر، بیل میکانیکی و مایلر از گروه ۴۵۵مهندسی ارتش جهت پاکسازی، لایروبی رودخانه ها، مسیل ها و جاده ها به مناطق رودبار، زهکلوت، منوجان و جیرفت اعزام شدند که تا امروز بخش بزرگی را بازگشایی کرده اند و ان شاالله در ایام آتی تمامی بخش ها آماده و در خدمت مردم قرار خواهد گرفت.
فرمانده نیروی زمینی ارتش به امداد رسانی در استان سیستان و بلوچستان اشاره و اشاره کرد: باتوجه به زیرآب رفتن دو شهر بخش جازموریان و دلگان و گلمورتی، نیروی زمینی ارتش با اعزام ۴ نفربر دوزیستی بی. تی. آر و سه دستگاه خودروی کرایس به جابجایی مردم و همین طور توزیع آذوقه و جیره و مواد غذایی در میان مردم پرداخته است.
امیر سرتیپ حیدری با اعلان اینکه یکی از با اهمیت ترین کارهای ارتش، راه اندازی خبازخانه های سیار در مناطق سیل زده بود که توسط تیپ ۳۸۸ نزاجا انجام شد، این اقدام را در تامین نان مورد نیاز مردم منطقه موثر دانست و اظهار داشت: امدادرسانی در دو استان کرمان و سیستان و بلوچستان تا اختتام ماموریت و آرامش نسبی مردم منطقه ادامه خواهد داشت.


منبع:

1400/11/01
19:13:49
5.0 / 5
999
تگهای خبر: ارتش , عمومی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
سیاسی بین الملل