فرمانده نیروی دریایی ارتش با خانواده شهدای سلامت دیدار نمود

فرمانده نیروی دریایی ارتش با خانواده شهدای سلامت دیدار نمود

سیاسی: فرمانده نیروی دریایی ارتش با خانواده شهیده مدافع سلامت نیروی دریایی ارتش حکیمه شبروا دیدار و گفت و گو کرد.



به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، دریادار حسین خانزادی در دیدار با خانواده شهیده والامقام حکیمه شبروا از شهدای سلامت منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، اظهار داشت: جانفشانی مدافعان سلامت همچون شهیدان دوران دفاع مقدس است که با از خودگذشتگی از مردم در مقابل لطمه ها و مشکلات دفاع می کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در این دیدار با تاکید بر نقش حیاتی مدافعان سلامت در مقابل شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، اضافه کرد: وظیفه همگانی مسئولان کشور و ملت شریف ایران اسلامی، توجه به خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای مدافع سلامت است که با نثار جان خود جانی تازه را در کالبد بیماران گرفتار در بیماری منحوس کرونا می دمند.

دریادار خانزادی با اشاره به اینکه خانواده های معظم شهدا، فرزندان خودرا که از عزیزترین سرمایه های زندگی هستند، در راه حفظ سلامت جامعه ایران فدا کردند، اضافه کرد: جایگاه شهدای مدافع سلامت در کنار شهدای دوران دفاع مقدس است. چونکه هر دو برای حفظ جان مردم سرزمین ایرانی اسلامی جان خودرا فدا کرده اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خدمت به خانواده شهدا را امری لازم و ضروری دانست و اشاره کرد: تجلیل و تکریم از خانواده شهدا را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم کسی که به پدران و مادران شهدا ارج نهد اساسا در پیشگاه الهی مورد رحمت قرار خواهد گرفت.

وی اشاره کرد: زمانی که دو موقعیت تاریخی یعنی جنگ تحمیلی و بحران کرونا را مشاهده می نماییم، شباهت بسیاری بین این دو برهه می بینیم، در جریان علمیات های ایران در دفاع مقدس گاهی تعداد مجروحان به بالای ۳۰ هزار نفر می رسید و کادر درمان در خط مقدم بار سنگین حفظ جان رزمندگان اسلام را به دوش می کشیدند و امروزه نیز کادر درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا باردیگر با جانفشانی خود حماسه می آفرینند.

بر اساس این گزارش، شهیده مدافع سلامت حکیمه شبروا ۵۰ ساله اهل روستای حسن لنگی از توابع بندرعباس بوده و بعد از ۲۷ سال خدمت صادقانه در بیمارستان حضرت سیدالشهدای منطقه یکم امامت نداجا، در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان به جان آفرین تقدیم کرد.



منبع:

1400/02/17
12:37:32
5.0 / 5
1277
تگهای خبر: ارتش , ایران , جامعه , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
سیاسی بین الملل