رییس سازمان پدافند غیرعامل كشور:

سازمان پدافند غیرعامل كشور برای همكاری با پدافند هوایی آمادگی دارد

سازمان پدافند غیرعامل كشور برای همكاری با پدافند هوایی آمادگی دارد

به گزارش سیاسی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور انتصاب امیر سرتیپ قادر رحیم زاده بعنوان فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) را تبریک گفت و اشاره کرد: سازمان پدافند غیرعامل کشور برای همکاری جامع با پدافند هوایی آمادگی دارد.


به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار غلامرضا جلالی با صدور پیامی خطاب به امیر سرتیپ قادر رحیم زاده اضافه کرد: بدین وسیله اعتماد فرمانده معظم کل قوا و انتصاب شایسته جنابعالی بعنوان فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) را تبریک عرض می کنم.
سردار جلالی اشاره کرد: بدون شک این انتصاب حکایت از تعهد، شایستگی و تجارب بهادار حضرتعالی دارد که مسلما منشا تحولاتی بهادار در راه توسعه توان بازدارندگی دفاعی و نفوذ ناپذیری آسمان کشور با بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت نیروهای مسلح کشور و تقویت شبکه یکپارچه و به روز فرماندهی و کنترل پدافند هوایی، خواهد بود.
وی در این پیام اشاره کرد: باتوجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص ارتباط تنگاتنگ میان پدافند غیرعامل و پدافند هوایی و ضرورت و اهمیت همپایی و هم افزایی این دو مولفه چه در بخش نظامی و چه غیرنظامی، سازمان پدافند غیرعامل کشور آمادگی کامل خودرا برای مساعدت و همراهی با آن مجموعه در کلیه عرصه های مرتبط همچون رعایت الزامات و ضوابط پدافند غیرعامل، اعلام می دارد.
سردار جلالی گفت: توفیق بیش از پیش جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس اسلامی، میهن عزیزمان و نیروهای مسلح و دفاع از آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) در سایه توجهات خاص حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تحت رهبری های حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای از درگاه خداوند متعال خواستارم.




منبع:

1400/02/11
16:05:43
5.0 / 5
1170
تگهای خبر: سازمان , عمومی , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
سیاسی بین الملل