۵۰ درصد صندلی مجلس آینده را جبهه پایداری می خواهد

۵۰ درصد صندلی مجلس آینده را جبهه پایداری می خواهد

به گزارش سیاسی، نامه نیوز نوشت: فعال سیاسی اصولگرا اظهار داشت: پایداری که سهم 50 درصدی می خواهد نخست عملکرد نمایندگانش را در مجلس فعلی ارائه کند و بگوید در 3.5 سال قبل نمایندگان جبهه پایداری چه عملکردی از خود بجای گذاشتند و بعد دنبال سهم خواهی باشند.



فصل انتخابات مجلس دوازدهم کم کم از راه می رسد و گروههای سیاسی تلاش می کنند تا در قالب ائتلاف های انتخاباتی شانس خودرا برای ورود به پارلمان بالا برند.

علی یوسف پور درباره ی احتمال رسیدن اصولگرایان به ائتلاف انتخاباتی اظهار داشت: اصولگرایان همچون دوره قبل باید به ائتلاف برسند اما مشکل اساسی آنست که دوستان تدوینگر لیست انتخاباتی بیشتر دنبال باندبازی، رفیق بازی و همشهری بازی هستند.

وی اضافه کرد: پس از گذشت سه سال و نیم از انتخابات مجلس یازدهم اگر از یک تهرانی درباره ی نمایندگان این حوزه انتخابیه پرسش شود به ندرت بتواند بیش از انگشتان یک دست را نام ببرد. آقایان در شهرهای بزرگ مثل تهران باید افرادی را برای قرار گرفتن در لیست انتخاب کنند که سابقه وزارت دارند یا حداقل چند دوره نماینده بودند.

این فعال سیاسی اظهار داشت: نمایندگان شهرهای بزرگ خصوصاً تهران همیشه مثل لکوموتیو قطار عمل می کردند و پیشران بودند اما در دوره یازدهم چنین خاصیت را شاهد نبودیم، نتیجه اش هم این می شود که تصمیمات نادرست گرفتند بطورمثال در مصوبه واردات خودرو دیدیم که به خودروسازان مجوز واردات دادند، حال آنکه باید این مساله به خود مردم واگذار می شد؛ وقتی هم از یک نماینده تهران علت چنین مصوبه ای را پرسش کردم، وی گفت «من در موضوع خودرو داخلی و خارجی دخالت نمی کنم»، در جواب گفتم «پس ایرانیها باید با الاغ رفت و آمد کنند؟».

وی اضافه کرد: گرچه شاید مجلس یازدهم در خطوط کلی با نظام همراهی کرده باشند ولی در عملکرد، کارایی لازم را نداشتند چون در انتخاب نامزدهای لیست انتخاباتی شایسته سالاری ملاک نبود. معتقدم انتخابات نسبت به دوره قبل مشکل تر می شود چون مردم دولت و مجلس را در یک جهت می دانند بدین سبب دوستان باید به سمت وحدت پیش بروند و ثانیا افرادی را در لیست بگذارند که کارآمد و کاربلد باشند. متأسفانه در دوره یازدهم شاهد می باشیم که فقط ۲۰ تا ۳۰ نماینده فعال می باشند و از ۲۶۰ نماینده دیگر هیچ تحرکی را مشاهده نمی نماییم.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره ی درخواست پایداری برای کسب سهم ۵۰ درصدی از فهرست تهران اظهار داشت: پایداری که سهم ۵۰ درصدی می خواهد نخست عملکرد نمایندگانش را در مجلس فعلی ارائه کند و بگوید در ۳.۵ سال قبل نمایندگان جبهه پایداری چه عملکردی از خود بجای گذاشتند و بعد دنبال سهم خواهی باشند.





بیشتر بخوانید:
جناح بندی جدید در اصولگرایان، نواصولگرایان و جبهه پایداری سایت جبهه پایداری: طرفداران قالیباف از موفقیتهای دولت ناراحتند/ آنها با جریان ضدانقلاب هم راستایند


۲۱۵۲۱۷






1402/04/25
12:48:43
5.0 / 5
381
تگهای خبر: ایران , دولت , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
سیاسی بین الملل