جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

دشمن به دنبال ایجاد شکاف نسلی، مذهبی و قومیتی است

دشمن به دنبال ایجاد شکاف نسلی، مذهبی و قومیتی است

سیاسی: به گزارش سیاسی، لرستان جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف نسلی، مذهبی و قومیتی است.


سرهنگ مجید سوری در مجمع بسیج بروجرد که امروز در حسینیه ثارالله بروجرد برگزار شد، اظهار نمود: دشمنان به دنبال موج سواری بوده و تلاش می کند با ایجاد شکاف نسلی، مذهبی و قومیتی اهداف خویش را اجرا کنند.
وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هر جا موفقیتی داشته است دشمن به دنبال این بوده تا موفقیت دیده نشود به صورتی که در بحث فرهنگی، شاهد موفقیت های بسیار عظیمی بودیم.
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: یکی از موفقیت های فرهنگی، اربعین بود که باوجود همه هجمه های دشمن اما این مراسم بسیار باشکوه برگزار شد.
سوری افزود: در این خصوص دشمنان تلاش کردند تا با ایجاد اختلاف اجازه ندهند اربعین برگزار گردد ولی باوجود تلاش آنها اربعینی برگزار شد که حاصل جمهوری اسلامی ایران بود که در واقع اربعین رزمایش اقتدار و نمایش قدرت جهان تشیع به حساب می آید.
وی با اشاره به اینکه از دیگر موفقیت های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، سرود سلام فرمانده بود که بین المللی شد، اضافه کرد: در اجتماع های مختلفی مانند؛ عید غدیر، جمعیت های عظیمی جمع شدند که این نشان دهنده علاقه مردم به دین و مذهبی بود.
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه همینطور ایران در حوزه دفاعی پیشرفت داشته است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همیشه بر بازدارندگی تاکید داشتند و سال جاری فرمودند که به سطح بازدارندگی رسیدیم و هیچ کسی جرات حمله و اقدامی را ندارد و وقتی دشمن از جنگ نظامی و سایر موارد ناامید می شود تلاش در ایجاد ناآرامی دارد.
سوری اظهار داشت: در حوزه اقتصادی هم اقداماتی صورت گرفته و در حوزه سیاست خارجه موفقیت های بزرگی داشتیم و امروز تیم ایران برای دفاع از منافع این کشور محکم ایستاده و نشان داده که خواسته های دشمن را نمی پذیرد.
وی اظهار نمود: در روزهای کرونا خیلی از دانش آموزان به علت تعطیلی مدارس، وارد فضای مجازی شدند و همین سبب شد تا دشمنان از این ابزار برای انحراف افکار جوانان استفاده نماید.
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: بزرگترین هدف دشمن، براندازی و تجزیه کشور بوده، هدف بعدی دشمن مهار ایران در منطقه است و می دانند که پیوند بین مردم و حاکمیت اجازه نمی دهد اهداف دشمن محقق شود.
سوری تصریح کرد: ترویج بدحجابی و بی عفتی از اهداف دیگر دشمنان است و امروز همه ما وظیفه داریم جهاد تبیین را مدنظر داشته باشیم و برای نسل جوان از دستاوردهای انقلاب و توطئه های دشمن صحبت نماییم تا افکار به سمتی دیگر هدایت نشود.
وی افزود: در این خصوص بالا بردن سواد رسانه مبحث بسیار مهمی بوده و این مهم امروز حلقه مفقوده در فضای مجازی است چونکه اگر سطح سواد رسانه ای ارتقا یابد، به سادگی هر چیزی پذیرفته نمی گردد.
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان نمود: همه وظیفه داریم جهادی تلاش نماییم هرجایی که فضای دوقطبی رخ دهد، به نفع نظام نیست و سبب موج سواری دشمن می شود.




منبع:

1401/08/03
08:09:22
5.0 / 5
359
تگهای خبر: ایران , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
سیاسی بین الملل