تاکید صفری بر تسریع در عملیاتی سازی پروژه قطار سریع السیر تهران - قم - مشهد

تاکید صفری بر تسریع در عملیاتی سازی پروژه قطار سریع السیر تهران - قم - مشهد

سیاسی: در ادامه سلسله نشست های معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با استانداران سراسر کشور در امتداد بهره گیری از ظرفیتها و پتانسیل های استانهای مختلف جهت توسعه روابط اقتصادی-تجاری خارجی کشور، امروز مهدی صفری با استاندار اصفهان در محل وزارت امور خارجه دیدار نمود.



به گزارش سیاسی به نقل از ایسنا، در این دیدار پیرامون زمینه های مختلف جذب و هدایت سرمایه گذاری خارجی در استان اصفهان و به ویژه استفاده از فاینانس خارجی و هماهنگی میان دستگاه های اجرائی جهت تسریع در عملیاتی سازی پروژه قطار سریع السیر تهران- قم - اصفهان بحث و گفت و گو شد.

در این دیدار، استاندار اصفهان ضمن بیان اجمالی از آخرین وضعیت پروژه مزبور و بیان موانع پیش رو، راه کارهایی جهت تسریع در پیشبرد پروژه مطرح و درخواست خود در خصوص مساعدت معاونت دیپلماسی اقتصادی در تامین اعتبار بوسیله فاینانس خارجی را بیان داشت.

در این دیدار همین طور مهدی صفری ضمن استقبال از گسترش تعاملات خارجی استان اصفهان و اظهار تمایل جهت بازدید میدانی جهت آشنایی بیشتر با صنایع مطرح و فعالان بخش خصوصی استان مزبور، خواهان معرفی ظرفیتهای دقیق آن استان و احصا کشورهای هدف همکاری جهت انعکاس به نمایندگی های ذیربط بمنظور انجام هماهنگی های مقتضی و رفع موانع احتمالی همکاری فعالان اقتصادی استان اصفهان با همتایان خارجی شد.





منبع:

1401/05/05
09:23:52
5.0 / 5
569
تگهای خبر: كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
سیاسی بین الملل