فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

به مرحله سیادت هوایی رسیده ایم

به مرحله سیادت هوایی رسیده ایم

به گزارش سیاسی فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: امروز جایگاه این نیرو در عرصه بین المللی به پشتوانه انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی و همدلی ملت شریف ایران اسلامی از صیانت هوایی به سیادت هوایی رسیده است بطوریکه در منطقه و جهان حرف برای گفتن داریم.


به گزارش سیاسی به نقل از خبرگزاری ایرنا از روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش بامداد امروز طی بازدیدی که به صورت سرزده از مواضع پدافندی مستقر در جزایر سیری، تنب بزرگ و بوموسی انجام شد، توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان های پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان پایور و وظیفه این مواضع پدافندی، ضمن عرض تسلیت بمناسبت ارتحال عالم و مرجع عالیقدر شیعه آیت الله صافی گلپایگانی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال قبل حرکت های عظیم و دستاوردهای بسیاری داشته است که تبیین این دستاوردهای ارزشمند و پرارزش برای نسل جوان بخصوص کارکنان وظیفه بسیار حیاتی و حائز اهمیت می باشد.
امیر سرتیپ صباحی فرد ضمن اشاره به این که صلابت و اقتدار نیروهای مسلح و ولایی کنونی با دوران قبل از انقلاب که نیروهای نظامی کاملا مطیع و فرمانبر بیگانگان و مستشاران بودند متفاوت می باشد، عنوان کرد: توانمندی و قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و بخصوص نیروی پدافند هوایی به برکت حضور همیشه در صحنه ی مردم، انقلاب اسلامی و پیروی از فرمایشات مدبرانه و فرزانه ی رهبر انقلاب است.
وی با اشاره به اینکه در دوران ستم شاهی یک خانواده صرفا برای مملکت تعیین و تکلیف می کرد ولی امروز مردم کاملا در تعیین سرنوشت خود و مملکتشان دخیل هستند، اظهار داشت: امروز هموطنان عزیزمان با حضوری فعال و با بصیرت در انتخابات شوراها، نمایندگان مجلس، رئیس جمهوری، مجلس خبرگان و... می توانند منشا خیر و برکت برای ایران اسلامی باشند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: امروز جایگاه نیروی پدافند هوایی ارتش در عرصه بین المللی به پشتوانه انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی و همدلی ملت شریف ایران اسلامی از صیانت هوایی به سیادت هوایی رسیده است بطوریکه در منطقه و جهان حرف برای گفتن داریم.


منبع:

1400/11/15
13:20:00
5.0 / 5
1262
تگهای خبر: ارتش , ایران , شورا , عمومی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
سیاسی بین الملل